2012年5月15日 星期二

擁有了多一對STACCATO鞋, 是獎品來的啊~



之前有幸出席了STACCATO x Fiona Sit Crossover Event, 活動後去買了兩對鞋,剛好MyDress 舉行了snapshot 活動,只要著住STACCATO鞋影張相就有機會中獎,我貪得意又影下相玩下,點知比我中左二獎呀,又是驚喜的一份禮物。


二獎是得到由Fiona設計雪紡Platform ,本來諗住借花敬佛,送比媽咪做母親節禮物,點知佢話太高唔要,咁我自己又多對鞋了;原本以為只有兩種色,原來仲有黑色,去到試鞋時,心大心細諗左好耐,大家估下我買左邊隻色...

...

...

...


...


...


...


...

就是這對淺綠色,大家覺得點?好唔好睇呀? 其實黑色係易襯D,但又想SHARP D,所以要了這色。著上去真係超舒服,這對是我三對STACCATO鞋中最舒服的一對。




MyDress 常常都會搞snapshot活動,大家有興趣可玩下,話唔定下個中奬就係你。





   

沒有留言:

張貼留言