2012年10月28日 星期日

萬聖節別忘了為指甲化粧扮靚


話咁快就到十月底了,萬聖節黎到啦,大家諗好去邊玩同點樣扮鬼扮馬未呀? 除左化粧同衣著,記住都幫指甲扮靚呀,咁樣就夠晒Halloween~

有幸出席了 U Beauty X Nail Systems International 製作哈佬喂特色soak off gel活動,好好玩兼好開心。


平時都想搽d鮮色既甲油,同整下gel甲,但一來唔識,二來怕麻煩,今次活動正好讓我認識下玩下。

基本工具當然有指甲挫同LED機啦,老師告知其實UV機都可以,但照的時間比LED機長,而且會較傷害手部,所以學校全採用LED機,好貼心。

老師們先用有橙味既噴霧替我們消毒雙手,然後在指甲上打磨一下,指甲全變了啞面便可以了,然後塗上底油,照120秒燈,便完成了基本的步驟了。


然後要點呢?睇睇Mei老師的示範,完成基本步驟後,便可以選取喜愛的顏色塗指甲了,Halloween的指定顏色當然是黑色橙色啦。


先薄薄的為每隻指甲塗第一層,每塗完一隻指甲,都需照一下燈,再塗第二層,以令顏色更實色更出色,然後再照燈,之後大家便可以在指甲上畫圖樣或貼貼紙,還未完的,要再上Top Coat後照3分鐘燈,最後用潔甲液在指甲上抹一抹便完成了

以下是學校提供給我們參考的Hallowen系列,好靚呀~

 

到學員們親自動手製作了,這架裝滿NSI指甲油,好多顏色選擇呀~
NSI甲油不含有害成分–甲醛和戊二醛,就算常塗此甲油亦不會令真甲變得脆弱或引發皮膚敏感等問題。難怪使用時亦聞不到平時塗甲油時的那種味道。

 

我首先選擇了Crimson閃紅色,但又心多地選了Eggplant矮瓜色,好像不夠Halloween…….


沒關係啦,Mei老師真的很Nice,不厭其煩的替學員們在指甲上畫花,我得到一隻蜘蛛呀,好神似呀﹗

 

我完全沒這種畫畫天份,手不定兼低創作力,只好貼貼紙啦~~
我的作品夠Halloween嗎?

 

其他sis製件如何呢?最後來個大合照,大家一齊哈佬喂﹗


學校還送上豐富的禮品給我們 (Base + 甲油 + Top Coat + 3盒閃粉),每set的顏色都不同的,我隨手拿了這套 (其實到我取時已沒太多選擇了),但也不錯呀,是Iced Tea顏色,可以在家玩玩啦﹗


急不及待試試,又真的很像Iced Tea的顏色,這色不誇張,平日都可以塗上。但大家記住,這是soak off gel,是需要配合LED機的,否則是不會乾透的。


今次的活動在How’s Concept Institute of Nail & Eyelash舉行,學院位於尖沙咀加連威老道,地點方便,設備齊全,如有興趣可到 http://www.arkglobal.com.hk/ 查閱,謝謝。


 



沒有留言:

張貼留言