2012年10月5日 星期五

為你顯出第一次 - REVLON鎖色戀愛唇膏


唇膏是女士們不可缺少的護膚/化粧品,就算沒有化粧的,平時亦要塗潤唇膏保護咀仔,唇紋就唔會咁多。

今次試用的唇膏好得意,成支蠟筆咁,Revlon鎖色戀愛唇膏,共8色,HK$98
  

鎖色戀愛唇膏含78%保濕成份,含角鯊烯,有效抗氧化,等我體驗一下以下三種色,分別為001 Honey, 015 Cherish, 030 Smitten


唇膏色與產品身顏色相同,在手上試上的顏色亦沒有色差。


再試上咀仔的感覺又如何呢? 剛塗上時有點乾,需要像蠟筆塗顏色般來回塗上,即時感覺水潤細滑,而且質感柔軟,只需輕輕塗上已上色了。


001 Honey–我最鐘意呢隻色,似我日常慣用的顏色,好易搭配。



015 Cherish–以為會好粉,好姣既顏色,點知原來係最貼近唇色,好自然。



030 Smitten–瑰麗的紅色,晚上用比較適合。

  
若唇膏已用得七七八八,扭動唇膏末端的銀色位置就能扭出唇膏,容易扭動,方便容用。

 

Kissable 唇膏採用了持久鎖色技術,我用水加面紙捽一捽看看是否持久不脫色,面層唇膏抹掉了,但仍然見到唇膏印。咁樣就算同情人Kiss完都唔怕甩晒色啦~~


好了,為何標題會是為你顯出第一次呢?原因是我第一次為唇膏寫文,亦是第一次影嘟咀相,這就是我的kissable moment希望大家不會嫌我扮cute啦,hahaha~~

 

Revlon Hong KongfacebookKISSABLE分享您嘅kissable moment!”活動,大家有興趣的都去參加啦~
 




 

沒有留言:

張貼留言