2021年8月26日 星期四

蟹迷必嚐阿拉斯加黃金全蟹宴


每次行過街市見到大大隻阿拉斯加蟹,我都好想買隻回家清蒸拆肉食,但想到事前及善後功夫挺麻煩的,還是到酒家吃算了吧﹗


 

朋友知我鍾意食蟹,就推介我去神燈海鮮酒家推出的期間限定阿拉斯加黃金全蟹宴,由前菜、主菜、湯品到甜品共8道菜,我這蟹迷吃到飽飽的,非常滿足呢﹗



 

蟹宴會精挑每隻至少重四斤的活口挪威紅皇帝蟹,再配搭不同烹調方式,鮮美無窮,我唔客氣啦﹗



 

先來個神燈三弄(滷水掌翼、手拍青瓜、香茜鮮沙薑豬手粒),醒胃又入味,豬手粒好爽口,掌翼入味又易咀嚼。



 

蟹膏蛋白炒鮮奶伴懷舊蝦多士(4件),選用3.6北海道牛乳炒煮蛋白,奶味香濃,混合濃郁蟹膏同炒,嫩滑又鮮香,每吃一口都有美顏感覺。

 



懷舊蝦多士,鬆脆多士香脆不油膩,選用了12頭印度原隻大白蝦,難怪這樣鮮爽彈口,記得要趁熱食呀﹗



 

宮廷蟹爪濃雞湯,搶眼的金黃色湯底,以15斤三黃雞及大量雞腳雞殼用明火熬製3小時而成,就像熬雞精一樣,完全係精華所在,非常濃郁,含豐富骨膠原,伴以鮮甜蟹爪肉,加倍鮮甜。

 




雞油花雕蒸蟹身,以每日新鮮炮製的雞油,配以花雕調校成醇厚的醬汁,拌入蛋白與蟹身一起蒸煮;蟹身飽滿,幼嫩鮮甜的蟹肉,加上極度吸引的酒香,拆出蟹肉後,我忍不住要把醬汁一併放到口裡,像蟹肉羹般喝下去。



 

星州麥皮蟹腳,好惹味的一道菜式,蟹腳粗壯啖啖肉,加上脆炸鹹香麥皮,香口惹味不油膩,連蟹殼也入味呢﹗ 同樣,我把蟹肉挑出後,再沾滿麥皮同吃,香脆鮮美,佐酒一流呀﹗

 


 

鮮拆蟹黃芝士烏冬,每條烏冬都掛滿以蟹黃、阿拉斯加蟹肉、芝士同煮成的醬汁,充滿濃郁蟹香,說實在,已經吃到好飽,但仍然忍住住淺嚐兩口﹗



 

最後,甜品有暖胃補血的薑汁紅棗糕,以及滋潤養顏的南北杏桃膠雪耳糖水。

 



未食前,原本以為會不夠飽,意想不到都幾多份量,除了湯品,其他菜式都夠6人食用,而且可以一次過品嚐到不同風味的阿拉斯加蟹肉,過足口癮,好滿足呢﹗

 

 

阿拉斯加黃金全蟹宴 $2988

 

神燈海鮮酒家

佐敦長樂街14-20號18廣場地下及1樓

 

 

以上分享純屬個人感覺 / 反應,效果會因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊,請直接與該品牌查詢或尋求相關專業意見。

 

 

歡迎與我聯絡

Email: sugar_tang77@hotmail.com

Facebook: http://www.facebook.com/sugarlittleworld

IG: www.instagram.com/sugartangly

 

 

沒有留言:

張貼留言