2010年8月13日 星期五

38W2D 胎水少


今日去健康院檢查,訓左落床之後,醫生想摸到BB個頭仔,"禁"左三次,又量左兩次SIZE,話摸唔到個頭,估計已經落到盤骨位,都差唔多啦,上兩個星期 都已經話左進入左啦!!! 呢個醫生唔係上兩次睇個個,又話胎水少,完全摸到BB的手手腳腳,我問佢,胎水少會點架?? 佢答我既答案係,少又唔得多又唔得架,你要唔要即係入威爾斯婦產科檢查,如果唔係既就幫我約期去威爾斯既門診檢查,最後我揀左約期....佢又話我隨時生 得,呢點我都知道,因為我都覺得墜左好多......

不過比個醫生咁講完,有D唔開心同擔心.........聽人講胎水少的話,BB皮膚又會黑D.....


P.S. 8/18檢查完,照完超聲波,好在醫生話胎水同size都正常,可能係我瘦,所以先會咁容易摸到BB,安心了.

沒有留言:

張貼留言