2012年1月17日 星期二

美白淡斑15分鐘,咁就$2700? 係咪真架?


之前收到短訊,可以到OMC (Oasis Medical Center)免費預約醫生主理Spectra分段激光美白淡班療程,價值$2700,我又未試過,梗係去試下啦。又有一個比人sell我買療程既機會……..




















上到了Center,職員好貼心的給我一杯暖水,再填填個人資料,然後就見醫生,醫生說我眼袋及面頰下陷,是底層骨膠原流失,導致蘋果肌鬆弛,建議我做Sculptra Review自生膠原回春療程,以激發面部深層骨膠原再生,可維持兩年。其實自從我生完阿囡之後就出現呢個情況,我都知道呢個療程好適合我,但應該都幾貴下,所以我無再詳細問,他們亦沒有hard sell,還給我分析了市面上骨膠原飲品及透明質酸的成效,他說骨膠原飲品其實是無作用的,因為飲了下去到胃部/血液的實際沒有多少,而且亦會經尿液排出;另外,他說透明質酸只可作補濕作用而已。 


**  後來我上網查一查,原來一個完整的療程有3節,每節需要注射12瓶。整個療程需要注射36瓶,每瓶價錢約一萬五至二萬元。劑量因各人的皮膚狀況而定。嘩嘩嘩! 要幾多錢先搞得掂呀?? **
http://www.lasercareskin.com/services_sculptra.html


好了,美容顧問帶我到房中清潔面部,是自行清潔才對,枱上有清潔棉、make up remover 水等等….(還以為他們會像美容院般替我做一個facial…..),然後拍下照片做記錄。我亦向她們表明了我要拍照給其他Blogger看看,她們亦答應了。





































及後,醫生到來用Spectra機替我開始做激光美白淡斑了,我是第一次做激光,估不到比無針導入還要痛,因激光是有熱力的,所以一邊做激光一邊有風機吹出以減低熾熱感,但一邊做一邊聞到燶味,我好驚呀~~ 大約5分鐘,就咁就完成了。然後美容顧問拿出冰袋給我敷2分鐘,再替我搽tonerlotion,完成了。








































容顧問問我會否join療程,我拒絕了,因為我好驚,然後她們很有禮貌的給了我護理貼士便讓我走了。唔知佢地係咪知道我會PO 文,所以亦沒有hard sell我就讓我走了,真好。



















整個療程包括見醫生,只用了15分鐘,大家覺得點?有沒有甚麼分別?話明係療程,梗係要幾次先見效的,所以我唔覺有分別。




































如果呢次療程真係要我比$2700,我會好肉赤囉~~
回家洗面時,還聞到燶味,是心理作用嗎?

沒有留言:

張貼留言