2012年1月2日 星期一

是維他錫蘭檸茶惹的禍嗎?


12/30慧慧見我在飲維他檸茶,佢又話要飲,咁唯有比佢飲兩啖啦! 凌晨四點佢無啦啦嘔液體,到了五點嘔固體, 見到佢嘔完後佢自己都好驚,我都好驚,點解無端端會咁架?係咪佢偷飲左兩啖錫蘭檸檬茶所以咁呢? 
 
囡囡眼定定訓在床上,我又眼光光怕佢再嘔,大家又再訓著了。到早上十點,囡囡跟平常一 樣,起身就笑又 在講野,之後就比奶佢飲,諗住無事啦,點知放開奶樽兩秒後,囡囡即時反胃,原先奶從口流出,跟住從鼻 流出,然後再噴射式口鼻一齊噴奶,真係嚇死我!飲幾多噴多!同樣,囡囡知道自己噴奶都好驚。呢個情境 除左佢一個月時試過一次外,就無發生過(因那時胃仔細,未完全發育)。 

我同老公即係同佢去診所,點知要等個半鐘,最後媽咪叫我搓慶d油按摩囡囡肚仔,過左無幾耐,囡囡痾左 兩次非常非常臭既便便,原來係肚仔有風。 

照顧小朋友真係唔易,小孩有病,父母就最擔心,希望各位小朋友都身體健康,快樂成長!

沒有留言:

張貼留言