2012年4月2日 星期一

減脂療程就黎完啦,效果係點呢?


好耐無更新我的爆脂進展了,每星期一堂,不經不覺已來到第9堂了,見到份報告,每次都有D進展,但唔算太明顯。

直至剛剛那堂做完inbody測試,脂肪去到歷史新低,由第一堂的9.5去到7.5,好開心,磅數亦減了。


大家可能有疑問,點解上兩次d脂肪突然又反彈,其實係因為食左減肥產品,影響了新陳代謝和賀爾蒙所致。


Inbody的好處﹐就是讓你清楚知道身體那個部位需要改善,Target Weight 應該係幾重。 

除了詳細的Inbody測試,治療師還會替我量度吋數,減吋數就不太明顯,每次只有少許。

上一篇爆脂報告,大家都知道我乜都食,唔會刻意控制,但聽了營養師的意見,我食得健康了,呢D係咪就係機能瘦身呢?

比起療程前,肚位肌膚提昇了滑了,肚紋減淡了,脂肪少了,但就黎到尾聲了,我的堂數又不夠,能否做到最完美既效果呢?可以既,要再join course,但我已沒能力再join了。

最近 Neo Derm 為慶祝15周年,推出了apps,有每日遊戲玩,答中問題,揀禮物,有機會得到醫學美容療程及豐富禮品。



我已贏得現金券港幣1000元了。


沒有留言:

張貼留言