2021年5月28日 星期五

2小時任點任食高級火鍋放題兼送佛跳牆及日本雪糕


食麻辣雞煲好定食青麻辣豬手煲好?計我話,反正同幾位朋友食,要埋醉鴨煲就最好啦﹗之後再享用高級火鍋放題,吃到飽﹗ 





這晚來到高質火鍋店胡爐,以$298元就可以食到雞煲,及任點任食高質火鍋2小時,經Facebook訂枱,仲會每人奉送佛跳牆一客及日本雪糕一杯添,記得要訂枱啦﹗(**另收醬料費$18及加一服務費)



蠔皇鮑魚佛跳牆用料十足,鮑魚爽彈入味,螺片軟腍。



 

3款煲底各有風味,每枱一煲,+$98 多選一款煲底,胡爐醉鴨煲是比較甜味的,鴨肉幼嫩,好適合不吃辣的朋友。 



麻辣雞煲不是太麻,是帶點甜的麻辣,雞件多肉肥美而且好入味,越煲越麻辣,過癮。 


青麻辣豬手煲有點麻辣感,除了豬手,更加入豬皮、豬紅、腐竹、豆卜、蒿筍等配料,青麻辣加上泡椒等,惹味又不會太辣,所以最後決用這個來做火鍋湯底。 



放題已包括3款至尊拼盤,時令海鮮拼盤(5款),今日有生蝦、蟶子、元貝、蜆、沙白,吃得出是即日鮮,全部都鮮甜爽彈,好高質。




 

胡爐牛拼盤(澳洲和牛、牛舌蕊、黑毛豬豚肉),不吃牛的我,推介黑毛豬豚肉,肉味香濃,而且好爽口呢﹗



 

手工丸餃拼盤,有黑松露墨魚丸、手打蝦丸、泰皇鮮蝦雲吞、XO醬帶子餃,另外,還有自製魚皮餃及芝心丸,真材實料啊﹗



 

32款任點火鍋配料,竟然有廣島蠔呀﹗當然要點啦,最後再點了新鮮爽脆的蔬菜及吸汁一流的紅薯粉,勁滿足呀﹗



 

想一邊食野一邊飲下野,每枱每位+$38,就可以任飲啤酒汽水。

 


日本雪糕比較杰身,個人推介濃郁的豆腐味及清香回甘的綠茶味,勁正﹗

 



 

胡爐Wulu

尖沙咀厚福街8號H8 16樓

 

 


以上分享純屬個人感覺 / 反應,效果會因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊,請直接與該品牌查詢或尋求相關專業意見。

 

 

 

~ 多謝收看 ~

歡迎與我聯絡

Email: sugar_tang77@hotmail.com

IG: https://www.instagram.com/sugartangly

FB: http://www.facebook.com/sugarlittleworld

沒有留言:

張貼留言