2020年4月19日 星期日

任食榴槤雪糕 – Hotel Icon飄香榴槤下午茶


又到了食榴槤的季節,Hotel Icon唯港薈大堂餐廳GREEN 推出『飄香榴槤下午茶』,供應多款採用被譽為「水果之王」榴槤所製作的創新甜點,讓榴槤迷食指大動呀!

Tea set未到,先品嘗唯港薈自家製榴槤雪糕,雪糕以D24及貓山王的榴槤肉製成,再在其上配上D101榴槤肉,啖啖榴槤滋味,真係無得頂。

想再有口感一點,配埋微熱山丘FORBIDDEN的 D24榴槤卷一起吃,超美味;只要惠顧飄香榴槤下午茶,就可以任食榴槤雪糕及movenpick雪糕,淨吃雪糕已夠回本了!

『飄香榴槤下午茶』提供5款鹹點、6點甜點,以及經典的英式傳統鬆餅配奶油忌廉及果醬,飲品則可選自家製檸檬汁、意大利illy即磨咖啡或新加坡奢華茶葉品牌TWG Tea的醇茶。

GREEN的英式傳統鬆餅絕對是我喜愛的,軟硬度適中,這次除了配一般奶油忌廉及果醬,更可搭配榴槤雪糕一併享用,又是超好味的啊﹗

以馬來西亞進口榴槤所製作的甜點,重點推介有D101榴槤爆谷泡芙、貓山王榴槤布甸、金榜榴槤芝士蛋糕及抹茶荔枝D24榴槤卷,每一口都是香醇濃郁的極致享受。

貓山王榴槤布甸好幼滑,除了榴槤肉,更加入了雲呢拿籽,口感更香滑。

比較有驚喜的,是抹茶荔枝D24榴槤卷,讓榴槤顯得清甜而不濃烈。

中層的有馬來西亞斑蘭蛋糕、烏龍茶啫喱,空氣感十足的斑蘭蛋糕中間夾雜著自家製的咖央醬,超好味;若想清一清榴槤飄香,建議把烏龍茶啫喱放到最後才品嚐﹗


甜點過後,是富有東南亞特色的鹹點,馬來沙嗲雞肉串、菲律賓豬肉春卷、懷舊港式蝦多士、星洲牛肉乾、泰式海鮮脆米餅。

尤其喜歡懷舊港式蝦多士,爽彈不油膩呢﹗


快D同鍾意食榴槤既朋友仔黎”臭”味相投一下啦﹗

飄香榴槤下午茶
日期: 2020年4月1日至5月31日
時間:首輪:下午三時至五時 / 次輪:下午五時至晚上七時
價錢: 每位港幣328元*;每兩位港幣598元*
另需加一收費


GREEN
尖沙咀科學館道17號唯港薈地下

以上分享純屬個人感覺 / 反應,效果會因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊,請直接與該品牌查詢或尋求相關專業意見。

~ 多謝收看 ~
歡迎與我聯絡
Email: sugar_tang77@hotmail.com
Fan Page: http://www.facebook.com/sugarlittleworld

沒有留言:

張貼留言