2012年3月28日 星期三

Caffe Habitu 是免費咖啡還是吸引你惠顧?? 附有Joyce Beauty 精美beauty box+ Kiehl’s禮品


星期二戲飛平d,收工後諗住同老公去又一城睇大追捕兼食西餐,點知OT7:30,可惡!

最後自己去了Kiehl’s換禮品,係全新既激光極淨白系列:
機能水
保濕乳潔面乳
淡斑精華
仲有得玩幸運輪添,我轉到30ml身體護膚品,點知因為店員在登記緊,睇唔到,再轉時只得3ml保濕產品~


之後再去換埋Joyce Beauty既禮品,只要like佢地FB fan page就可得到啦~有有機洗頭護髮產品,香水,body lotion, 抗皺面霜。



行行下見到Caffe Habitu, 因為之前download了他們的apps,所以可換領一杯咖啡。上次去銅鑼灣分店時,店員說他們那家沒有此size的杯,賈補回差價才可享有咖啡,如不想補的,可到其他分店換領;又一城這家都說,他們沒有提供此size的杯,需加差價才可享用任何餐牌上的咖啡,餐牌上其實只有中杯及大杯,應該全線都是這個餐牌,對嗎?明明說領換咖啡,點解變左補差價買咖啡?好取巧喎!


被咖啡氣味吸引了,最終付了$17買中杯白咖啡,咁都抵過M記既,這是我第一次幫襯Caffe Habitu



 

沒有留言:

張貼留言