2012年3月6日 星期二

Mr. Steak晚餐


昨晚老公幫手睇住阿囡,可以同朋友聚聚了。

今次的聚會是因為朋友快結婚了,出黎唱下水順便收帖,地點是沙田的Mr.Steak,沙田真是一個很好的聚腳點,多野食多野行,住九龍新界的朋友都方便。

之前已聽朋友說銅鑼灣那間有自助餐,蠔同蟹腳都唔錯,價錢大約$4XX,今次我們 5 個女仔叫了 4個餐,不是怕太貴,而是怕食唔晒。

好難得個個都鐘意食蠔,梗係唔好錯過叫返兩盤先啦,一盤是蘇格蘭蠔,另一盤是由淡至濃味。完全唔洗點茄汁,只係唧了少許檸檬汁,幾鮮,然後我選了第4款既濃味蠔,蠔味唔太重,但海水味係鹹d。Anyway,對於無蠔不歡既我,食了三隻已好滿足。


然後叫了蟶子、帶子、野菌湯、西冷扒、和牛、煎三文魚、海鮮盤、意大利咖啡雪芭、凍芒果梳乎里、豆腐mousses蛋糕、脆金寶蘋果批。


蟶子雖然賣相怪怪,但好新鮮;野菌湯聞落好似黑松露既臭味,但飲落又唔係喎,好好飲;西冷扒(八成熟),好正;和牛(七成熟),但唔知點解會熟過西冷的,而且有d "un";煎三文魚唔腥;海鮮盤好鮮好正。

甜品部份都算ok,餐飲明明聽到睇到隔離枱杯朱古力用玻璃杯裝,然後有一舊cream的,但我地個幾杯唔知點解係用無cream兼唔係玻璃杯,飲落係某牌子既朱古力粉開的.....

整晚在開心的笑聲下結束,好開心呀!!


   

沒有留言:

張貼留言