2012年3月2日 星期五

失敗之作 ‧ 遲來的團購玫瑰花

上次同朋友團購去整芒果mousses 蛋糕,今次同同事去整cake

2月初已購買了,個個都想情人節前完成送出,但呢個cake太受歡迎,直至31日先有位比我地上。團購上商品介紹註明會員以至激價$159購買價值$320烘培卷跟酒店級餅師學烘培,且課程天天不同,參加者可選擇自己喜歡的款式報讀。朱古力香蕉慕士蛋糕、朱古力熱情果慕士蛋糕、雲石芝士凍餅、檸檬芝士蛋糕、荔枝紅桑子慕士蛋糕”


! D蛋糕款都幾正喎,$159就整到咁有特式既蛋糕,抵喎!! 於是團購成功後立刻打去預約,點知個電話永遠係唔通、長响、接通左一秒後cut!! 好都黎埋,因為係我問同事去唔去整,同事又被晒錢我,唔係咁下話!!


好在呢個世界有Facebookadd左佢地之後,在佢地個wall問點解無人聽電話、點book堂等事宜,果然有效,立刻回覆並成功預約了, Facebook的其中一個功能就是這樣~~


預約課堂中,負責人告知我們需多付$20,點解呢?
我地都係揀返團購卷上所顯示的朱古力熱情果慕士蛋糕而已,點解要加錢呢?
佢既回覆係 ”那個蛋糕原本要$340,而烘培卷只係價值$320” ,我即場呆左 =o=”,團購咁多次從未試過咁的﹗ 這次團購有點兒騙人的成份!!!!! 但我們最終都確認整呢款,因為似酒店級,好特別。

由於課程需時兩小時半,負責人必須我們最遲7:00PM去到,真係趕到痴肺!! 在搭lift途中6:56pm負責人已打黎催了…….
整個課程共12人,由於我們已佔7人,所以好似包堂咁好好玩,課堂上有靚仔阿sir Eddie及一個負責清潔的姐姐,課室不算大,有三張枱,焗爐亦不是大型的那款,而是家用焗爐。

開始了開始了,首先要整朱古力海棉蛋糕,過程蠻順利的,焗出來亦好靚。把蛋糕切平,然後切邊 (這樣是為了令慕士覆蓋海棉蛋糕),再一分為二。
到了朱力古及熱情果慕士部份了,一張枱一組合力把慕士完成。
把一半的海棉蛋糕放底,倒入朱古力慕士,再放第二片海棉蛋糕,輕輕壓一壓,再倒入熱情果慕士,不要倒太滿啊,要預留倒上熱情果啫喱呀! 好了,放入雪櫃雪硬。
同時,開始最最艱辛的環節–預備玫瑰花瓣。就是這舊紫色物體 (sir那舊是粉紅色的),由白朱古力加唔知咩膠再加色造成的。把它分開一半,碌到不黏枱及可以切條,然後再cup一個半圓 (切玫瑰花用的),總共要35瓣。完成後,再用另一半紫色物體,搓好後用刀仔劃一個半圓出來 (圍邊用的),搓呀搓,還是差兩塊大的半圓,阿sir幫我完成了。
可以開始砌啦,先把已雪硬的啫喱用火槍噴一噴,好等花瓣能放上面,原來砌係考功夫,我砌得太密了,唔似玫瑰花亦cover唔到成個蛋糕,算了,時間緊迫,圍埋個邊先,點知我自己整的那兩塊太薄了,塌了下來。


看看我與同事的作品,她們都整得不錯呢
~~






   

沒有留言:

張貼留言