2012年3月31日 星期六

黑栢業麻辣米線‧裕一品

每星期去Elyze做完爆脂,我都會去食野,旺角咁多野食,尤其小食,魚旦、臭豆腐、煎釀三寶等等....真的聽到都流口水,價錢少少滋味無窮,就算企街邊食都無所謂。



除小食外,亦有好多酸辣麻辣米線,通菜街就已經有三間不同的酸辣麻辣米線店舖,我試過其中兩間,但最後還是選擇繼續幫襯裕一品四川麻辣米線


 
點解?因為另外一間的店員態度不太好,而且選擇辣的程度不夠這家多,最重要係裕一品有黑栢業,大家知唔知係乜?係咪好陌生?


大家平時應該只會食牛栢業,而牛栢業的前身是黑栢業,為何後來會變白色的呢?聽說是用了山埃來清洗的,由黑轉白,看起來美觀些,但不健康。黑栢業沒有經過化學有毒物料清洗,味道更鮮更有益。
我已不是第一次食了,因媽媽在好耐之前已買過回家煮粥食,只需滾一滾便可以吃 (太耐會變韌)

裕一品的米線配料不算太大,但大多是熱門的配料,辣的情度由最小辣到大辣,令到想吃辣但又怕辣的人有更多選擇,第一食叫了黑栢業最小麻辣米線,那時食得好過癮,因不會吃到滴汗,後來將辣度升級,叫了10小辣,唔知我最後可以挑戰幾多辣呢~

 

黑栢業煮得剛剛好,不韌,每碗米線還配有九菜、芽菜、腐皮,單併米線$23,配麻辣湯或酸辣湯底加$1,加多$5可配冷熱飲品,就這樣總共$29,正
~


 

沒有留言:

張貼留言