2012年12月2日 星期日

補祝生日飯@名店坊世家意大利餐廳


淘大烹飪活動(回顧請按我)完結後,無聊地在銅鑼灣逛逛,行下時代廣場,巧遇Miffy。




又遇上Bupa在街頭派香草美食, 只要like 左佢地fb fan page, 就會有一個籌,是甚麼美食呢?




得到Tony Wong 的薄荷朱古力慕絲蛋糕, 真幸運,第一次食他的甜品,一點也不漏,正!




然後與友好補祝吃我的生日飯, 在名店坊的世家意大利餐廳,地方好大,坐得舒服,都適合一班朋友坐低傾下計或情侶撐枱腳.

每位客人都有一杯welcome drink, 是西柚汁.




我 們散點食物,有新鮮無花果大蝦沙律伴蜜糖檸檬汁, 很不錯的沙律,好fresh. 還有吞拿魚pizza, 好香口,芝士份量適中, 正. 有自家製蜆肉扁意粉,麵條會較硬身,我喜歡這軟硬度,好有意大利風味,因為有羅勒葉及辣椒,會有少許辣的,但惹味。最後,點了炸魷魚,很鬆軟,不難消化.





飯後甜品, 走了去希慎廣場的Holly Brown食雪糕,點了夏威夷甜心及奇趣寶寶,細杯都要$50架~




朋友們還送給我禮物, 太合我心意了, 多謝.

沒有留言:

張貼留言