2012年12月2日 星期日

淘大"愛生活.愛美食"烹飪班


剛剛的星期六去到Towngas烹飪中心,我這個無飯主婦搞乜東東呢?


 

唔係黎整甜品,而係參加淘大"愛生活.愛美食"的活動. 這裡的設備好充足,地方又夠大, 是學烹飪的好地方.    



淘大歷史悠久,產品多種類,每個家庭都梗會有一樣的.


今次抽中了來上烹飪,雖然第一次在外煮餸,但我唔怕, 因為平時看慣媽咪煮餸兼間中偷下師, 我未會去到地獄廚神的境況的!  


先來個大合照,再看老師示範,三兩下便煮好了南瓜肉碎了.  




到我顯身手了,老師說我切的南瓜size剛剛好,南瓜要先走油,把豬肉調味等等後,已完成了我的第一碟菜.  





再來個炒飯, 這飯以辣醬為主,好惹味. 老師示範完便我們開始了.

 

這個都算易整. 我的完成品又如何呢?

 

老師還示範了用新產品"頭遍甜豉油"加蜜糖煮雞翼,好好味呀﹗




最後估唔到仲有禮品拎走!   多謝淘大!

 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言