2012年2月14日 星期二

11年來第一次送情人節禮物

同老公一齊已11年了,但這麼多個年頭,對於情人節,我一般都不會特別要慶祝,好奇怪吧?! 通常女孩子們都喜歡慶祝這個慶祝那個,但我就是不喜歡給人家賺這些錢,,幾唔浪漫~~

今年突然抽起條筋,想買盒朱古力送比老公,一直都諗好送Royce,本來諗住送片裝綠茶朱古力或R粒裝朱古力,但總是與綠茶無緣,一是未返貨,二是賣晒!!

R粒朱古力,一盒十粒 $60,又好似唔係咁抵,後尾見到呢盒Nama朱古力,有好多款口味,仲有兩款係Limited Edition - 金萬利橙酒、杏仁醬加合桃酒,店員說如要酒味重D出D的,應該買咖啡朱古力、香檳朱古力或黑朱古力,明知老公鐘意酒味重D,但我又好想試下杏仁醬加合桃酒,所以按我的喜好買了,一盒有20粒。


這款朱古力要雪在雪櫃的,賞味限期為一個月,雖然店員已用冰及冰袋包好了,但我還是快快回家雪著較好。

昨晚我已急不及待送出了,老公好驚喜,因為他很喜歡吃朱古力,而我對朱古力就沒有研究的,平時都不會吃太多,因為會容易牙黃,但這款朱古力真的好正,好滑,連阿囡都話正呀﹗但我食唔到有杏仁醬及合桃酒的味.......

好多女孩子都說要在情人節親自整朱古力或送禮給男孩子,真的嗎?但昨天買朱古力時都見到好多男孩子買呀,仲有學生添﹗所以呢,無分的!

 

沒有留言:

張貼留言