2012年2月6日 星期一

消滅頑固脂肪第一擊之不要被我肚子嚇親



話說上星期因貪便宜而敗了五位數字。

昨天正式開始第一堂消滅脂肪療程了,上到Elyze,治療師Emmy出來接見我,之後由另一位治療師Kaly帶我去換衫、做inbody 測試及見營養師,點解唔係一位治療師由第一堂跟到最尾既??
 
測試完畢,輕左0.6kg,依我體重,脂肪應該要有10.5的,但我只有8.5,所以點解我覺得自己永遠都不需要減肥!!  好不幸地個肚好多脂肪及鬆,所以要開始這個消滅頑固脂肪的療程了。

營養師告知我的肌肉比上次多了,肌肉點樣先會增加呢?係要食多D蛋白質,然後做運動,咁就可以了,我無特別去做運動,因為成日要抱阿囡已經當做左啦~
 
與營養師傾談半小時後,開始回到治療室,治療師替我量度手腳背部及肚部。我跟她說未生BB前我個肚365日都有風的,但好奇怪生完之後無乜風喎,佢話係因為藏左係肚裡面,所以點解上次按完後我個肚會脹,又多左放D風出黎........
 
好了,開始療程了,治療師悉心的先開了暖毯,今天做的有Ultrasound、Unipolar、Biopolar。
 
Ultrasound 是用來打散脂肪的,做15分鐘的,先在肚上先放上一磚磚已塗上水份gel 的長方形物體,然後插上電,再綁上膠帶。做這部機會耳鳴的,好在治療師預先同我講,如果唔係,我唔知自己做乜會無啦啦耳鳴。如果大家有機會試這部機,建議唔好平訓,頭部抬高少少無耳鳴得咁犀利。

 
越少脂肪越近骨位,就會越感覺到被超微細既針拮既感覺,做到差不多10分鐘,我個肚腩先感覺到有少少拮,my god,即表示脂肪好厚.....
 
打散完脂肪,就要開始用Unipolar減少縮細脂肪,治療程在我肚上塗上cream,用Unipolar機打圈的進行15分鐘療程,今次的治療師沒有太多用手幫我搓下按下,但手勢都幾好。
 
最後,用Biopolar 做firming了,都是15分鐘的療程,呢部機直達真皮層2-4mm的,而且會發熱,所以做完之後個肚會有少少紅,但沒有灼傷的,完全係舒服既。
 
又來記錄今天效果的時候了,看上去肚腩沒有細了,但感覺上輕鬆了,沒有挺著大肚子辛苦的感覺。
 
每次療程隔7-10天,唔知我幾時先有效果呢?! 又要開始寫food dairy了~~

 

沒有留言:

張貼留言