2012年2月16日 星期四

豐富晚餐 + Facial + Hello Kitty 手鈎公仔

太耐無做facial了,終於book了今晚去悅x莊做無針導入,放工後即刻去食左晚餐先,我覺得自己有少少過份,一個人食咁多,飽到想訓覺。

之前每次做facial,美容師都話我死皮多,叫我又加做去死皮機,大既美容院就係咁,做乜都話要扣多格格仔,我已經尋日專登在家做左磨砂先,仲會有死皮?
果然沒錯,做facial去到針清黑頭位,我已經訓到昏迷咁,美容師有無同我做無針導入我都唔知,做facial最蝕就係咁,但計返個時間,應該有做既~~

返到屋企,仲收到手鈎 Kitty 公仔加鎖匙扣,但唔係咁鐘意個鎖匙扣,咁多款咁靚咁得意,偏偏抽中呢隻 >_<
 


 
 

沒有留言:

張貼留言