2012年2月18日 星期六

點解個汗毛印會咁深?

今晚好忙,放工後要做激光、做消脂、換B5面膜。
 
今天約了去Dermes 做免費激光underarm,講解完便入房做療程,治療師話做完第一定見到分別!
首先在手腕上做測試,睇下適唔適合做激光,OK通過可以做。
 
治療師首先替我剃了一下毛毛,帶上眼罩就做激光了,過程中治療師都好細心的問我痛唔痛,5分鐘後已完成了。治療師問我覺得點,係咪唔同晒,我既回覆係"我唔覺有分別喎"。佢覺得好奇怪我咁答,佢仔細看一下後就知我無講錯,因為仍然有好多毛頭係度。佢話我情況嚴重(底層塞晒),只去到三分一,一百個人都唔遇到一個係咁!我自問平時好少去護理/剃,有需要著背心時先會用眉鉗拔,點解會咁?! 接著佢話我口唇上有深色汗毛印,而家確定做只需$3xxx, 確實唔知由幾時開始,個汗毛印會咁深色(但無汗毛的),治療師沒有hard sell,佢話唔緊要架,join唔join都ok的,態度好友善的。
 
好了,又夠鐘過去隔離Elyse做消脂了,做療程期間我竟然又訓著了,搞咩事咁眼訓呢?! 可能太用神上網了.... 之後去MD櫃位換埋兩盒面膜及其他sample, 唔講唔知,原來呢支Endocare強效活肌修護精華(1ml)賣成$100的!呆左!我又大鄉里了!
 
終於忙碌完了,去左裕一品食麻辣米線(最小辣已經好辣),食完辣野辣個胃,好似食返碗大良燉奶舒服d喎~ 完美了,晚餐盛惠$46。


My Fan Page:  https://www.facebook.com/sugarlittleworld
 

沒有留言:

張貼留言