2012年2月19日 星期日

Group Buyer 一週年酒會

成日團購既我,2/18有幸出席了Group Buyer 一週年酒會,平時唔化粧的我,總不能像黃面婆一般的出席吧﹗ 來一個淡粧也是一種禮貌啊~

Rachel K CC Cream - OriginalClinique 均衡完美礦物粉SPF15/PA+++ - Medium
Clinique 唇彩 - Raspberry Glace
Too cool for school 胭脂膏 - pink 



CC Cream - 是上次在遊戲中得到的,濕度適中,遮瑕度不足,但均勻了膚色,控油情況理想,十小時後亦沒有溶妝。



Clinique 均衡完美礦物粉 - 有效令油脂分泌旺盛的部位減少油光,扭動粉盒即可按自己所需磨出適量蜜粉,很幼滑,不會浪費。


Clinique 唇彩 - 是Christmas Set 中的其中一支,我喜歡塗lip gloss多過唇膏,塗上lip gloss後令令的,好有滋潤及精神的感覺。



Too cool for school 胭脂膏 - 這小小一支,唧少少已經夠色了,不用太多,否則會變紙紥公仔;用印的方式打圓圈地慢慢推開,容易使用。



因怕嚇親阿囡,所以沒有化眼粧,這樣也不錯吧~





酒會在凱旋門60樓雲霄閣,今次係第二次黎到圓方呢邊,對上一次已經係睇小豬演唱會了。今次我還帶了媽媽同阿囡一齊出席。


好靚既裝潢,今次酒會有遊戲玩有禮物有飲有食有得影靚相,我諗無幾間團購可以咁樣。Group buyer 提供多元化既團購優惠,而且價錢真係抵,過去一年,幫我地既呢D星斗市民慳左成億以上,難怪成為龍頭阿大。




酒會開始了,每人派了一封$10利是,心想:真好大會給我們的車資,原來我諗多左,實際是用來玩搶利是遊戲的=.='........




其他遊戲還有收賣佬、Bingo等等,我們一組都好落力,得到防水菲林相機一部,在Bingo環節中的禮物仲豐富,iPad 2、吊咀、Pacific Coffee禮券,可惜無我份......




最後祝酒及切蛋糕,比預期時間提前完成了,很開心出席了這個活動,Happy birthday!





My Fan Page:  https://www.facebook.com/sugarlittleworld

沒有留言:

張貼留言