2012年2月8日 星期三

MTM eye treatment 送眼膜定眼霜?? + 矜貴sample

見sis話MTM FB有得做MTM eye treatment 兼送眼膜唔hard sell,所以新年前登記了,昨天就去體驗下。
上 到了MTM,環境幾好,播著令人relax的音樂及有陣陣的香氛氣味,但唔多夠有其他客人。好了,坐下來要填問卷了,最想改善眼部甚麼問題,當然是黑眼圈 及眼紋啦,BA 去調配適合我既eye mask 精華,有銀杏同埋唔記得咩成份,先薄薄塗一層精華在一邊眼肚位,放上乾的骨膠原眼膜,再塗上精華,一邊敷一邊開始做皮膚分析,顯示我除了下巴同面頰位有三 角肌外,其他位置都不堪切想…..BA說其實大部份人都是有黑眼圈同眼紋問題,因為長時間對住電腦唔夠休息,接著便開始推介他們的療程和產品,說做RF好 正架,你有無聽過呀?    我梗係知啦,咪Unipolar同Biopolar囉,佢笑左一笑,好奇怪我會知咁。跟住同我講佢地一樽眼霜$2280,幾好架,可以用到6-9個 月,差不多二百幾元一個月,OK架! 再拎出peeling、眼gel等產品塗上我手試……….
一 邊敷eye mask一邊sell的過程大約為15分鐘,終於完成了,BA替我除去eye mask塗上eye cream,再送上禮品便可走了,但唔係眼膜係eye makeup remover + 2支eye cream及$100現金券,算了,還是儘快離開比較好!

之 後去Estee Lauder換了Advanced Night Repair 7ml試用裝,好靚好尊貴的樽啊~~再去換埋Elizabeth Arden 金裝時空修護膠囊,此膠囊採用革命性CPT活細胞緩紋科技,發揮3倍抗衰老功效,使肌膚變得年輕有彈性,結合八胜肰及錦葵籽萃取物,能促進細胞保水能力, 使肌膚更光滑緊緻、淡化細紋皺紋。


 

沒有留言:

張貼留言