2012年2月12日 星期日

歲半BB生日會@ Playhouse - 11.2.2012

話咁快慧慧今個月就歲半了,今次媽媽會在黃埔playhouse搞了歲半BB生日會,雖然地點遠,但我諗都唔諗,第一時間報名參加,因為全部都係同齡小朋友,咁樣會好玩D,今次係我第一次自己帶慧慧去參加活動呀,條腰就黎斷啦~~



今次出席既人數比起一歲生日會多人好多,因為地方夠大嘛,一個大人加一個BB $250,仲包飲食及蛋糕,其實我預左無得點食,因為一定要追住呢隻馬騮 .......



活 動13:00開始,我地11:30就起行了,一路搭火車慧慧都無訓過覺豬,到等小巴時才睡,去到playhouse聽到其他小朋友的聲音就醒了,本來諗住 煲好d 粥仔去到食的,但怕佢唔食,浪費我的心機,所以無煲到,點知佢見到人地食,佢行埋去話想食,...=.="....永遠都係隔離飯香的!!  終於到14:00有野食了,個個小朋友坐定定等媽咪拎野食返黎,我拎完野食竟然唔見左佢,原來佢去左第二枱度問人拎餅餅食,激死!!

拎 了一包Qoo芒果汁比阿囡飲,呢包係佢飲既第一包飲品(平日我地唔比佢飲的),佢好開心咁啜晒,但就唔係好肯食野;好了,到我再出去拎野食時,已經叫佢坐 好,點知同樣地返黎唔見左佢....我周圍搵都唔見佢,後尾有位媽媽問,係咪Sugar個囡唔見左呀? 我即刻走過去,原來佢坐低左去其他小朋友隔離,難怪我搵唔到佢!!

食完野又再去玩過,最鐘意的就是玩波波池,在滑梯sir落黎d波波度, 好開心,笑到卡卡聲;見到人玩跳彈床,又好有興趣但又唔夠膽玩,我離遠跟住佢,佢都算無玩到唔記得我,仲搵返我,好彩!   平日打人推人的行為,今日完全無做到,好乖,等人玩完先玩,仲比人打返轉頭添,原來我既慧慧豬都唔係咁百厭  ^_^



佢 玩玩下波波池,大會叫影大合照,唯有抱佢去影啦,點知開始發癲了,狂喊狂打我抓我,仲要打埋旁邊既媽媽,真係搞到我勁唔好意思,不過到影家庭照時佢又無野 喎,影相哥哥仲讚佢好乖,影完相我即刻九秒九抱返佢去玩啦~~  我又離遠咁睇住佢,我感覺到佢就黎會跌,所以行埋去,點知佢真係跌到訓左係度,喊到收唔到聲,終於可以離開playhouse同佢返屋企了,我又一袋二 袋的又抱起佢去搭車,好在沿途都有位坐。



今個生日會每個小朋友都有一袋禮物,雖然抽唔中十份禮物既其中一份,但可以出席到已經非常開心了,期待兩歲生日會啊~~


 My Fan Page:  https://www.facebook.com/sugarlittleworld

沒有留言:

張貼留言