2012年2月1日 星期三

生理期時用Mioggi先最有效果??



之前到Mioggi換領了7天生命水體驗之旅,好開心今次有呢個活動,讓我可第一次接觸Mioggi的皇牌產品。


生命水有淡淡的香味,很喜歡。

其殿堂級活膚配方"Bio-CelluActive"之9大突破性功效:
1. 調節肌膚生理週期,鎖緊水分,使肌膚回復幼滑。
2. 促進棘狀層及纖維母細胞的更生,重建肌膚結締組織。
3. 美白均勻膚色,增加光澤透明感。
4. 補充肌膚底層所需水分及營養。
5. 平衡油脂分泌,減少暗粒粉刺。
6. 預防肌膚敏感,抗炎抗菌,提升抵抗能力。
7. 刺激骨膠原製造,撫平皺紋。
8. 預防醣化衰老,強化肌膚彈性。
9. 有效抗氧化,保持肌膚年輕。

使用方法:
1. 早晚洗臉後,塗完爽膚水後使用,倒出適量的生命水於掌心,輕輕拍打於臉上並按摩以幫助肌膚吸收,隨後可塗上精華及面霜等產品。
2. 潔面後,將浸滿生命水的壓縮面膜敷於臉上約5-10分鐘,每週使用1-2次即見顯著效果。
我只用了方法1,因我沒有壓縮面膜;若果要自費生命水,我諗我絶對唔會用方法2,因為好似好浪費咁.....

使用7天後, 效果如下:
去皺:滿意
補濕:滿意
緊緻:滿意
去暗粒:有待改善
收細毛孔:有待改善
增加光澤:滿意
均勻膚色:滿意

我告知BA去唔到暗粒,佢話係去除生理週期時的暗粒.....吓! 呢支生命水係咪生理期時使用先會有最佳效果?

體驗完生命水7天之旅,有化粧袋及5款BB CREAM試用,好野,多謝Mioggi。
 

沒有留言:

張貼留言